20 березня 2012 р.

Положення про XІІІ всеукраїнські змагання зі спортивного туризму «Стежками Героїв»


ПОЛОЖЕННЯ
про XІІІ всеукраїнські змагання зі спортивного туризму (пішохідний) «СТЕЖКАМИ ГЕРОЇВ»

1. Мета та завдання
1.1 Метою всеукраїнських змагань з пішого мандрівництва «Стежками Героїв» (далі - змагання) є масове залучення молоді до спортивного туризму, краєзнавчої роботи, відродження і розвиток традицій українського туризму, виховання патріотів на подвигах наших предків, збагачення знань про рідний край.
1.2 Завдання змагань:
- відзначення 100-річчя українського Пласту (скаутингу);
- пропаганда та популяризація спортивного туризму серед молоді України як важливого засобу виховання патріотизму, формування свідомості людини щодо повсякденного ведення здорового способу життя, особливо, серед молодого покоління;
- сприяння підвищенню безпеки змагань та спортивних походів з видів туризму;
- вшанування геройського чину борців за незалежність Української держави.


2. Час і місце проведення змагань
2.1 Змагання проводяться з 28 квітня по 05 травня  2012 року на території Івано-Франківської та Закарпатської областей. Детальний маршрут учасники отримають разом з попередніми умовами змагань.
2.2 Початок змагань 28 квітня в м. Долина Івано-Франківської  області. Старт о 11.00.
2.3 Доїзд до місця змагань  м. Івано-Франківськ або м. Стрий  автобусом або потягом.
2.4 Орієнтовний маршрут: м Долина (Івано-Франківська обл.) – г. Сдигунова (855) – г. Горган Ілемський (1586) – г. Кругла Млака (1242) – пер. Німецький – ур Яла –– г. Середня (1638) – ур. Остодір (пластова оселя «Сокіл») с. Гриньків (Івано-Франківська обл.).
2.5 Відїзд команд після завершення змагань пластового табору-музею «Сокіл» в с. Гриньків  Рожнятівського району Івано-Франківської обл. автобусом.

3. Керівництво проведенням змагань
3.2 Безпосередня підготовка змагань покладається на Оргкомітет, який формує Пласт– НСОУ.
3.3 Проведення змагань та суддівство покладається на Головну суддівську колегію (далі – ГСК), яку формує Оргкомітет. Склад ГСК затверджує Пласт – НСОУ та ФСТУ.

4. Учасники змагань та вимоги до них
4.1 У змаганнях беруть участь команди загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, підприємств і організацій, громадських об'єднань, самостійні команди, які мають достатню туристсько-спортивну кваліфікацію (досвід участі у туристських походах) відповідно до чинних вимог Правил змагань зі спортивного туризму, Правил проведення туристських подорожей з учнівською і студентською молоддю України
4.2 Склад команди для участі у поході третього ступеня складності - 6 -15 осіб (з врахуванням керівника та заступника керівника). У змаганнях можуть брати участь туристи від 1994 до 1998 р.н.
4.3 Склад команди для участі в змаганнях серед походів І категорії складності - 6 - 15 осіб (з врахуванням керівника), для команд учнівської та студентської молоді - 8 - 15 осіб (з врахуванням керівника та заступника керівника). У змаганнях можуть брати участь туристи не молодші 1998 р.н.
4.4 Склад команди для участі в змаганнях серед походів ІІ категорії складності - 6 - 12 осіб (з врахуванням керівника), для команд учнівської та студентської молоді - 8 - 14 осіб (з врахуванням керівника та заступника керівника). У змаганнях можуть брати участь туристи не молодші 1998 р.н.
4.5 У складі команд учнівської та студентської молоді обов’язково мають бути керівник та заступник керівника, вік та досвід яких відповідають вимогам Правил проведення туристських подорожей з учнівською і студентською молоддю України.
У інших командах повинен бути керівник, віком не менше 18 років.
4.6 Відповідальність за безпеку, здоров’я та життя учасників несе керівник команди.

5. Програма та умови проведення
5.1.Програма:
27 квітня – заїзд команд, реєстрація, нарада з представниками команд;
28 квітня – урочисте відкриття, старт змагань о 11.00;
28 квітня – 05 травня – проходження маршруту змагань;
05 травня – закриття змагань, від’їзд команд 17.00.
5.2 Змагання полягають у проходженні командами визначеного маршруту через встановлені контрольні пункти (КП) дистанції з подоланням технічних етапів та КП орієнтування  відповідно до даного Положення та Умов проходження маршруту змагань.
Маршрут відповідає вимогам походів третього ступеня, І, II категорії складності пішохідних спортивних походів.


6. Порядок та термін подачі заявок, необхідна документація
6.1 Для участі в змаганнях необхідно не пізніше 01 квітня 2012 року подати попередню заявку, зареєструвавши команду на сайті www.steger.com.ua в розділі “Попередня реєстрація“ та внести незворотній стартовий внесок.
6.2. Після подання попередньої заявки керівник команди (представник) отримує попередні умови змагань.
6.3. До виїзду на місце проведення змагань команди учнівської та студентської молоді повинні отримати маршрутну книжку (для походів І та ІІ к.с.) або маршрутний лист для ступеневого походу в Маршрутно-кваліфікаційній комісії закладів освіти з відповідними повноваженнями за місцем проживання учасників (керівника).
Інші команди повинні отримати маршрутну книжку (для походів І та ІІ к.с.) або маршрутний лист для ступеневого походу в Маршрутно-кваліфікаційній комісії закладів освіти, Федерації спортивного туризму України з відповідними повноваженнями за місцем проживання учасників (керівника).

7. Умови заліку та визначення результатів
7.1. На фініші ГСК реєструє бали, які набрала команда під час проходження маршруту. Місце команди визначається за сумою балів за проходження дистанції та балів за проходження технічних етапів, розміщених на КП відповідно до поданого в ГСК електронного фото-звіту проходження всіх КП та маршруту (фото всієї команди, крім того хто фотографує, біля визначених КП). Для команд ІІ категорії складності також обов’язковим є  подання записаного треку походу через GPS навігатор.
7.2. Перші місця отримують команди, які дійшли до фінішу в повному складі й мають зараховані всі КП і технічні етапи та КП орієнтування; далі - команди, які фінішували в повному складі та мають зараховані не всі КП орієнтування та технічні етапи (хто пройшов більше КП орієнтування займає місця попереду); потім - команди, які фінішували неповним складом (в кого зійшло менше учасників та пройшли більше КП орієнтування займають місця попереду).


8. Нагородження переможців
8.1. Нагородження передбачає відзначення трьох кращих команд на маршрутах третього ступеня, першої та другої категорії складності окремо.
8.2 Команди, які посіли І-ІІІ місця нагороджуються дипломами організаторів змагань в кожній категорії та ступені складності окремо. Кубками, а також сертифікатами та цінними подарунками від спонсорів змагань, нагороджуються команди, які посіли перші місця на маршруті походу третього ступеня складності, І, ІІ категорії складності.
8.3 Всі учасники змагань, які дійшли до фінішу, нагороджуються дипломами Оргкомітету та відзнаками змагань.


9. Фінансування
9.1 Витрати на підготовку маршруту, організацію змагань та проведення нагородження здійснюється за рахунок коштів організаторів, стартових внесків команд та спонсорських коштів.
9.2 Витрати, пов’язані з відрядженням та участю команд в змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування, медичне страхування учасників, прокат спорядження на період змагань) - за рахунок учасників або організації чи установи, що відряджають дані команди.

Це Положення, відповідно до погодних умов та інших об’єктивних причин, може коригуватись у частині місця та термінів проведення змагань.